Brtonigla je prezentirala projekt L’ortolano koji govori o specifičnosti zemlje s tog područja, generacijama vrijednih ruku i kvalitetnim autohtonim proizvodima. Riječ o hvalevrijednoj inicijativi koja priča priču o mukotrpnom radu u poljoprivredi, posvećenosti kvaliteti i zdravom načinu proizvodnje u jedinoj općini u Istri koja ima čak četiri vrste tla.
Cilj je stvoriti i potaknuti suradnju poljoprivrednika i ugostitelja kako bi posjetitelji Brtonigle mogli uživati u autohtonim proizvodima i pritom prepoznati kvalitetu namirnica i njihovog lokalnog podrijetla.


Projekt je predstavljen jučer  u prostorijama Zajednice Talijana. U prepunoj sali, prisutnima se prvi obratio načelnik Općine Brtonigla Neš Sinožić objasnivši viziju i cilj ovog poduhvata.
– Brtonigla je pretežito poljoprivredno područje a u zadnjim desetljećima sve veće značenje dobiva turizam. Stoga, želimo razvijati te dvije grane, ali i sve druge segmente brtoniške privrede i to na održivi način. To je naša vizija. Ono što posjetitelji mogu doživjeti ovdje, ne mogu nigdje druge. Želimo im predstaviti kvalitetu koja nama predstavlja svakodnevicu i koju ste vi stvorili zahvaljujući vašim „zlatnim rukama, istaknuo je Sinožić prisutnima, među kojima je bio veliki broj poljoprivrednika i ugostitelja, dodavši da će se na taj način stvoriti dodatna vrijednost za čitavo područje.


Na njegovo obraćanje nadovezala se Monika Maretić, voditeljica Razvojne agencije Brtonigla.
– Zajedničkom promocijom želimo napraviti da Brtonigla postane sve poželjnija destinacija, a proizvodi sve traženiji. Stoga, smo zajedno sa Turističkom zajednicom Općine Brtonigle i uz podršku navedene općine osmislili projekt gdje smo za realizaciju vizualnog identiteta i brend strategije angažirali agenciju Senor, jednu od najpoznatijih hrvatskih agencija sa zavidnom listom nagrada, koja je svakako opravdala naše povjerenje, istaknula je Maretić.
Uslijedila je prezentacija Ive Kaligarić, direktorice poduzeća Senor. Na samom početku projiciran je promo video koji u sebi nosi poruku „Od naših ruku, s naše zemlje“ i koji ističe specifičnost područja tj. četiri vrste tla, a ujedno naglašava trud „Generacija vrijednih ruku“.


– Osmislili smo logotip koji je sačinjen od ručice u četiri boje (predstavljaju raznovrsnost tla) te od naziva L’ortolano (stari naziv za Brtoniglu – L’ortoneglio). Sustavom vizualnog identiteta označavati će se proizvodi, njihove ambalaže, promotivni materijali, suveniri i sl., a sve u cilju stvaranja kredibiliteta i emotivne veze s potrošačem kako bi se ih osvijestilo o dodatnoj vrijednosti proizvoda. Kako bi se postiglo sve navedeno, koristiti će se i oznaka „0 kilometri“ koja govori o tome da su proizvodi lokalnog karaktera, tj. autohtoni, među ostalim objasnila je Kaligarić.
Prisutni su iskazali veliki interes za navedeno te zatražili dodatne informacije, koje mogu ujedno dobiti i u Razvojnoj agenciji Brtonigle u narednim razdobljima.