Pred Vinistrom je vrlo izazovna i dinamična godina. Uz tradicionalne vinske manifestacije poput En Primeura, Međunarodnog ocjenjivanja vina i jakih alkoholnih pića i 14. Svijeta Malvazija te najpopularnijeg vinskog događanja u regiji – 29. Vinistre, sredinom svibnja istarske vinare očekuje domaćinstvo prestižnog svjetskog ocjenjivanja Concours Mondial de Bruxelles, a već u ožujku i prvi samostalni nastup na iznimno značajnom düsseldorfskom Proweinu.
Ovo su bile tek neke od tema na godišnjoj Skupštini najuspješnije hrvatske udruge vinara i vinogradara koja broji više od 120 članova, a osnovni izvor financiranja joj je članarina.
Veliki izazov za istarske vinare izrada je i provedba operativnog marketinškog plana s ciljem unaprjeđenja imidža na regionalnoj razini te brendiranje istarskih vina u suradnji s profesionalnom marketinškom agencijom koja će imati za zadatak osmisliti novi, moderan vizualni identitet i privlačne komunikacijske poruke. Gotova je i nova web stranica kao središnje mjesto prezentacije i promocije vina s interaktivnom kartom istarskih vinara, snažnom bazom podataka i svim relevantnim dokumentima te posebnom rubrikom za registrirane vinare, članove Vinistre, istaknuto je između ostalog na Skupštini u Svetvinčentu.
„Kontinuirano radimo na podizanju kvalitete događanja u vlastitoj organizaciji i osmišljavanju novih u skladu s modernim zahtjevima vinskog tržišta. Vinistra kao događaj već je godinama dodatni motiv dolaska gostiju u Poreč u svibnju, koji će od iduće godine postati vinski mjesec u Istri. Također, osmišljavanjem novih evenata poput ekskluzivnog Vintage by Vinistra – na kojem ćemo na proljeće u Zagrebu predstaviti odležane malvazije te u studenom drugi put odležane terane – napravljen je veliki kvalitativan iskorak na hrvatskoj vinskoj sceni uz dodatnu promociju naših vrhunskih autohtonih sorti“, zaključio je Luka Rossi, predsjednik Vinistre i za iduću godinu čak osam vinskih događanja u organizaciji ove istarske udruge.