U sklopu Vinske omotnice, bespovratnih novčanih sredstava Europske Unije, kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.

Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, sudjelovanja na sajmovima i drugim događanjima u svijetu kao i ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. Korisnici ove mjere su: proizvođači vina upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, te udruge proizvođača vina i zadružni savezi, čije se barem tri zadruge članice, bave proizvodnjom vina.

Visina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% odnosi na sredstva EU, a preostalih 30% na sredstva državne potpore iz proračuna RH. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura. Do sada je nakon pet natječaja za ovu mjeru promidžbe, ugovoreno 20 projekta potpore, ukupno vrijednih 6,4 milijuna kuna.

Rok za podnošenje prijava je do 31. prosinca 2015. godine.

Komentiraj